ויקה פינקלשטיין – קמפיין בגדי ים

זוכרים את הפוסט מ 13 בינואר בו חזיתי שכוכבות הישרדות יובילו קמפיינים של בגדי ים? ובכן, זה מה שקורה בפועל. חברת אקספוז, בעלת מותג בגדי ים גלית לוי, בחרה את ויקה פינקלשטיין להובלת קמפיין בגדי הים שלהם.

באתר Nfc מסביר סמנכ"ל אקספוז את הבחירה בויקה:

"איזי מוכתאר, סמנכ"ל אקספוז, אמר על הבחירה בויקה: "ויקה חדרה לתודעה שלנו בעקבות השתתפותה בסדרה שמשגעת את המדינה. בחירתה להוביל את הקמפיין נובעת משתי סיבות עיקריות: כוכבותה העולה ומקצועיותה ובנוסף העובדה כי היא מייצגת את ערכי המותג בצורה ששום דוגמנית שבחנו לא הצליחה לייצג. ויקה משדרת סטייל ויופי, סקסיות ואיכותיות. החום הישראלי שלה בשילוב עם המראה בעל הקריצה האירופית הם בדיוק מה שמשדר המותג גלית לוי. מעבר לזה ויקה היא דוגמנית מקצועית ונעימה והעבודה עמה היא תענוג צרוף."

שימו לב היטב לתשובת הסמנכ"ל לשאלה "למה בעצם נבחרה ויקה". הנימוק הראשון העולה על דעתו, ואשר מופיע ראשון בסדר התשובות שלו, הוא השתתפותה בתוכנית הישרדות. לאחר מכן מגיעים כמובן כל ההסברים האחרים – מראה, אופי ומשמעת עבודה.

האם לדעתכם ויקה פינקלשטיין הייתה נבחרת לקמפיין בגדי הים אילולא השתתפה בהישרדות?

אני בספק.

מודעות פרסומת

תגובה אחת to “ויקה פינקלשטיין – קמפיין בגדי ים”

  1. Dimant Says:

    לדעתי במקרים כאל התשובות לשאלה למה דווקא היא כתובות מראש והן תמיד נשמעות זהות האמת היא שהבחירה היא מאוד רצינית בעייתית ונמשכת המון המון זמן
    היא כרוכה בצעקה אאלללףףף של העובד הבכיר ביותר בארגון ובצעקה STOP של כל העובדים האחרים ומה יצא דוגמנית באות "ו" ייאאללה תחתימו את ויקה איזה כיף לעבוד במקום שכזה . . .

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s


%d בלוגרים אהבו את זה: